Friday, June 8, 2007

8 iunie

Azi m-am trezit pe la 9 fara ceva. Am mai chinuit putin email-urile cat am mancat ceva si pe la 10 valea spre work.
F misto. In 20 de min am ajuns. A inceput sa-mi placa sa fac 20 min pana la munca. De cand ating asfaltul autostrazii merg cu 130km/h constant pana la iesire. Ba am inceput sa-mi permit si cate un 150 pe ici pe colo. Mai prind si eu curaj cand ii vad pe altii. In general se circula regulamentar, si daca te uiti la fetele lor ai senzatia ca n-au avut griji toata viata si ca de fapt nu se duc la servici ci la un picnic ceva. Astia nu mai tre sa ajunga repede nicaieri. Peste 90% merg cu 130-135. Mai sunt cativa agitati care merg mai sus dar mai mult de 160 nu cred c-am vazut.
E foarte interesant sa vezi ce fel conduce lumea aici. Toti sunt extrem de relaxati. NIMENI nu face slalom sau se baga in fata (poate doar eu o data ... dar nu stiam ca tre sa fac stanga la prima. Evident ca m-a claxonat unu - desi nu a uitat mana pe claxon 5 min ca la noi - dar n-am inteles ce-a zis si l-am ignorat. Daca voia sa vb cu mine tb sa zica pe limba mea, sau cel mult in engleza. Injuraturi in alta limba nu accept). Aici oricat de mare ar fi coada pe banda de viraj in directia in care vrei sa mergi, te asezi la coada si astepti in liniste. Nu stai mult. Probabil la noi unde toti se baga ajungi sa stai mai mult.

In fine, am ajuns la work, am parcat (desigur ca nu exista probleme de parcare, sunt locuri libere mereu). M-am instalat la computer. Am observat iarasi - ca in fiecare zi - ca nu exista urma de desktop in firma aia. Toata lumea are laptop. Normal ca pot toti lucra de acasa. Se pare ca doar echipa de TSG are mici probleme ca nea sefu nu e foarte deacord cu lucratul de-acasa.

La munca acelasi SPO, acelasi Sami care are probleme cu SPRInt-ul - na, nimeni nu-i perfect - acelasi proiect de suedia si asa mai departe. Nimic palpitant.

Am plecat pe la 7. Am ramas singurul in firma (doar femeile de servici misunau prin zona si probabil ma injurau ca le iau din timpul dedicat familiei). Majoritatea a plecat pana in 5:30.
De la munca m-am dus la Cora sa dau inapoi o harta pe care o luasem, ca mi-am dat seama ca nu-mi place si vazusem alta mai misto atunci cand am luat-o, dar cum era 8 deja am luat-o pe asta fuga. M-am dus acolo la ghiseu si nici n-am inceput bine sa povestesc ca s-a prins ca vreau sa dau harta inapoi si mi-a dat imediat banii fara sa comenteze nimic sau sa se uite macar urat. Nu ma asteptam la bani sincer, ma gandeam ca dau un bon valoric ca la noi. A dat produsul pe la un cititor de taguri si imediat au cazut banutii in fata dintr-un aparat de incasat. Mi-am luat banii si am intrat in magazin.
Dupa ce m-am uitat la harti si nu mi-a placut niciuna, m-am dus sa caut puiul la rotisor pe care l-am vazut acu cateva zile. Mi-era cam foame de mancarica calda ca tot rosii cu carnaciori bag de vreo 2 zile (desi tin sa mentionez, carnaciorii sunt super). N-am gasit puiul dar am gasit rafturile de ... ghici ce?! -> bere. Am mai luat de unde ramasesem ce urma la rand. Uitasem aparatul in masina ca as fi facut poza la rafturile lungi cu bere. Cred ca au vreo 50 tipuri doar acolo in Cora.
Ca sa nu stau la coada am platit singur. Pt cei care au cos, sunt cateva aparate de scanat unde iti scanezi produsele si platesti fie cu card fie bagi bani in aparat si iti da el rest. Dupa aia la iesire se uita o tanti sa vada daca ai trecut tot. Eu nu pusesem sacosa - am crezut ca nu ma prinde, dar neh. Am scos 0.3 eur si i-am dat, desi putin trist.

De aici direct spre Leuven poate mai prind Carefour sa caut puiul. Am facut 15 min pana la Carrfour, Leuven.
Desigur aceleasi masini de innebunesti (as vrea sa-l vad pe Bejgu cum face aici :)), lupul dupa scufita e mic copil cred).
Era 8 si un pic. Cum e vineri era deschis pana la 9.
Ce sa vezi, am gasit puiul. Ultimul si la reducere: 3.5 eur in loc de 5.5. Exact cum mi l-am imaginat. Caldut, rumenit, mai mare dragu. Mi-am mai luat si niste tricouri ca sa nu spal din prima sapt. Vreo 5 eur/3 tricouri si unul la vreo 4.5 eur. Mai rezist cateva zile cu ele. Am mai luat o bere (ca in Cora nu vazusem din aia si mi s-a parut interesanta - nu e, e bere neagra si mie nu prea-mi place desi cred ca e buna pt o bere neagra) si spre casa.
Am dat de proprietara si mi-a explicat cum ca la ei nu a mai fost niciodata asa cald in perioada asta. Nici la noi ... nimic nou.
Gata, sus, la masa, o bere si la blog.

Ma dus sa search pe net sa fac itinerariul pt weekend si pt vizita spre Londra, Paris, Amsterdam care e in plan pt inceputul lui Iulie.

Sa inchei in aceeasi nota :). Berea preferata pana acum e Hoegaarden. E aromata cu nu-s ce, dar de super aroma (zice pe ea: aromatisee aux epices - n-am gasit in dictionar ce inseamna).
Doar o poza: http://www.flickr.com/photos/stefanicai/tags/8iunie/

1 comment:

Anonymous said...

bravo tata; tine-o tot asa!
unde mergi weekendul asta?

epice ala inseamna ceva de genul condimentat, iar epicerie inseamna bacanie; deci e ceva ce se vinde prin bacanii :)

bafta multa!