Wednesday, June 27, 2007

26 iunie

Azi, cam rupt de somn, m-am miscat mai tarzior putin de-acasa ca nu erau sedinte dimineata. Ce-i drept si cand am ajuns mai mult dormeam decat munceam. Mi-am revenit surprinzator de repede in schimb - de obicei nu sunt capabil de reveniri, mi se face din ce in ce mai somn. Eu am dat vina pe fitness. Lumea zice ca-i bun ... o fi avand efect si asupra mea, cine stie?!

De bine ce mi-am revenit am primit email de la myair ca zborul cu care trebuiau sa vina ai mei s-a anulat si ca imi ofera alt zbor, pe 1 iulie !!!!!!! Fuck them!
Mi-a dat ziua peste cap. Dupa multi nervi si incercari sa gasesc alt zbor am acceptat oferta lor (orice alta oferta ma costa inca vreo 200 Eur si s-asa sunt deja trist cu banii). Ca sa zica s-a amanat excursia mea. O sa plec in Paris pe 1 iulie si se termina pe 11 iulie. E bine pana la urma ca nu-mi strica ca lucrez vinerea asta. Acu sa vedem daca reusesc sa schimb rezervarea cazarii din Paris pentru sfarsitul excursiei.
Traseul e asa:
1 seara - pickup de la aeroport si mers la rude pe langa Paris.
2 - Disney Land
3, 4, 5 - Londra
6 - Bruxelles si Leuven
7 - Amsterdam si nordul Belgiei
8 - Belgia sau Germania
9, 10, 11 - Paris
12 - back la munca.

M-am mai chinuit vreo ora cred sa trimit un pachet prin DHL in RO, ca in HP se pare ca daca nu completezi un formular pe undeva si urmezi un proces nu se misca nimic. N-am reusit inca de altfel, dar sper ca maine o sa bata soarele altfel.

La pranz am mers la cantina ca imi ardea gatul dupa niste mancare gatita. 3.8 Eur - nu stiu de ce a costat mai putin, de obicei e 4.3.

Spre seara am mers cu Justus la sala. El bicicleta, eu picioare. Am stat vreo ora si pe la 10 fara un pic am plecat. Justus a bagat si solar. De data asta l-a prins si a platit 4 Eur. Se pare ca asta nu e fara bani.

Inapoi acasa si de-acu la culcare ca tre sa ma refac dupa noaptea trecuta.

8 comments:

Anonymous said...

inteleg ca mergi cu ai tai in excursie, nu? e mare studioul pe care l-ai inchiriat? e tot in casa gazdei sau single?

stefi said...

Ihi. Nu e foarte mare. Cred ca are vreo 25 mp(max 30). E intr-o casa, dar e separat de restul casei si proprietarul nu sta acolo. Arata destul de ok. Am sa fac poze spre sf. sapt cand ma duc sa iau cheia.

Anonymous said...

pai planul initial de excursie care era?

stefi said...

planul era sa plec de maine si sa ma intorc pe 9. Si sa stau intai 4 zile in Paris.

Anonymous said...

ma, da tu ai jaga jaga acolo ? daca nu .. e neagra situatia :D

P.S.: bine ca ai schimbat limba

stefi said...

Ce-i aceia jaga jaga? :D

Anonymous said...

Asta e blasfemie ... cum sa nu stii ce e jaga jaga .. melodia .. ma, dar asta isi alege limba dupa IP ?

stefi said...

ahhh, stiu melodia :). N-o am, trist intradevar.
blogger.com e a lui Google si isi ia limba pe care o ai in google.com, care la randul lui isi alege limba dupa IP daca nu configurezi tu diferit :)