Tuesday, June 26, 2007

22 iunie

Imi pare rau dar din motive tehnice (mi-a fost tare lene si internetul nu prea a mers acasa ... am folosit skype :D ) n-am mai scris nica de joia trecuta. Asa ca am sa fac o recapitulare scurta (ma indoiesc).

Pe 22 iunie, adica vineri, work ca de obicei, nimic deosebit pana seara. Justus a venit la munca atunci. Seara m-am dus la sala (evident!!!) cu el. Eu am bagat in continuare picioare ... numai asta am facut pana acum de altfel - cate o ora exesez picioarele. El a bagat bicicleta in special. Aici e foarte populara bicicleta. Toata lumea care vine la sala face si bicicleta, macar un pic.
Prin urmare am inceput si eu sa fac bicicleta la inceput, 10-15 min, dupa aia picioare si la sfarsit 10 min de bicicleta iar. Desi tind sa cred ca ar trebui sa insist putin si pe abdomen ... poate cand vin din concediu.

Dupa sala, eu eram in criza de bere, asa ca m-am dus rapid la cora poate poate mai prind deschis. Am prins. Am incarcat caruciorul: 90% bere si alte lucruri neimportante, si spre iesire. De-acolo, asa cum ma intelesesem cu Justus, m-am dus la el sa-mi dea un dvd-reader si niste dvd-uri sa mai vad niste filme, mai ales ca se apropia weekendul si nu era in plan sa plec nicaieri ca era planificat sa caut cazare pt dupa 5 iulie cand expira aici.

Am ajuns la Justus. L-am gasit destul de usor. E simplu ca sta la o casa cu 6 garaje albe din care unul e mai alb. E a lui Justus. A gresit nuanta de alb cand a vopsit :)

Cand am ajuns sus, a bagat la cuptor o pizza de legume foarte buna. Am mancat amandoi, ne-am uitat inutil la televizorul lui de 20 cm diagonala (max) si am mai stat putin de vorba.
El trebuia sa se duca cu niste prieteni nu-s unde in seara aia, dar l-a sunat unul dintre ei sa amane asa ca, cum era vineri si n-aveam nici unul treaba am ajuns la biliard sa-mi iau revansa.
Asta a fost intentia. Acu tre sa-mi iau revansa de 2 ori. I-ar mi-a dat 11-1. Aproape ca l-am batut si a doua oara. M-am hotarat, primul lucru pe care mi-l cumpar in casa e o masa de biliard. Si dupa aia sa-i vad eu pe toti aia de m-au batut la biliard cum isi plang de mila!!!

La un momenta dat s-a plictisit sa ma tot bata si am plecat la o bere. Am platit masa de biliard si bucurosi ca nu ne-a luat bani de bere (bausem 8 beri * 1.9 Eur bere ... ne-am scos) ne-am dus in zona centrala unde sunt foarte multe terase si ne-am asezat la una sa consumam surplusul de bani. Ne-am intalnit si cu niste prieteni de-ai lui (de vreo 2 metri fiecare) si vreo 2 prietene (urate in draci), dar n-am stat cu ei.
Se pare ca femeile in Belgia nu se machiaza aproape deloc, am aflat mai nou. Daca se macheaza sunt considerate femei usoare (desi nu sunt) ... Evident ca am tras amandoi concluzia ca nu se compara femeile lor cu ale noastre. Un motiv in plus sa fiu mandru ca sunt roman!
L-am intrebat ce fel se comporta lumea cu bani pe-aici. Asa cum zicea si proprietara, nu iti dai seama. Toti se comporta ca oameni normali. Doar daca stai sa le analizezi masinile si casa poti sa-ti dai seama, dar altfel poti vorbi normal cu ei. Uite o diferenta mare fata de la noi. Aici se pare ca aproape nu exista oameni cu fite. Desigur ca poate gasesti cativa/cateva in cluburi mai selecte, desi eu nu am vazut asa ceva in Versuz, care cica ar fi cel mai tare club de aici.

Am baut 2 beri la terasa cred dupa care Justus s-a dat batut. Eu as mai fi rezistat cateva beri(zeci) lejer. La ei in general berea e de 250 ml. L-am lasat pe Justus acasa si m-am dus si eu la nani.

No comments: