Wednesday, June 27, 2007

23-24 iunie

Obiectivul pe weekend-ul asta: inchiriat studio pentru 5iulie-> sfarsit sejur. Sunasem de vineri la cam toti care aveau anunturi interesante, la cativa trimisesem email. La 11:15 trebuia sa fiu in centru la un studio, la 12:15 spre periferie la un studio, la 13:30 sa vad o camera, la 19:00 la alt studio.
La cel de la 12:15 n-am mai ajuns ca s-a terminat bateria la laptop(care tine 15 min) si n-am mai stiut sa ajung. Restul le-am gasit. Nimic f. interesant. Cel din centru era ok, dar n-aveam internet si ar fi trebuit sa mai dau vreo 50 eur pe luna pt asta.
Camerele erau foarte dragute, dar erau totusi camere si proprietara statea acolo, desi parea destul de draguta.

In restul zilei am vazut filme si am consumat bere ... ca orice om respectabil sambata.
Duminica stabilisem sa ma intalnesc cu cel cu studioul periferic pe care-l ratasem sambata. Am fost si mi-a aratat studioul. Arata jalnic. Era la etaj cumva. Trebuia sa urci niste scari aproape verticale si foarte inguste. 2 randuri din astea. I-am zis ca nu prea-mi place si mi-a spus ca el asa mai are un studio dar e mai scump. Mi l-a aratat. Foarte dragut. Nu e rupt din rai dar ai tot ce-ti trebuie acolo si arata curatel. Am negociat la un 400 Eur si l-am luat. Am semnat contractul si i-am dat banii pt intreaga perioada. De pe 1 practic pot sa ma mut acolo, dar o sa ma mut abia pe 5 cand ajung din Londra.

Inapoi acasa, alta bere si s-a cam terminat ziua.

No comments: