Monday, June 18, 2007

16 iunie

Se pare ca am reusit sa distrug deja ceva pe-aici.
Sambata mi-a aparut fereastra de internet cu mesaj de la providerul de internet cum ca am depasit limita. De unde sa stiu eu ca exista asa o limita?! Si daca exista, de ce nu mi-au spus inainte sa instalez strongDC-ul?!
A stat putin fara sa mearga, dupa care a inceput sa mearga dar cu o rata de transfer incredibila (max 1kb/sec - probabil toata banda, deci si eu si Paul si proprietara). Pana acum (luni 18 iunie) nu a venit nimeni sa ma intrebe de sanatate. Cred ca inca nu s-au prins ce i-a lovit. Probabil nici nu-si imaginau ca se poate depasi limita de 20Gb pe care o au ei. A trebuit sa vina un roman sa le arate ca nimic nu-i imposibil :D.

Si cum spuneam, sambata, dupa ce am dormit pe cinste, am inceput sa mai fac planuri pt excursii, si am mai vazut niste filme dupa care se apropia ora 11 PM cand ramasese stabilit sa treaca Sarah cu gasca sa ma ia in club (www.versuz.be). Si dai asteptare. Pe la 10 m-am dus si eu sa fac un dus, mi-am pregatit camasa (m-am gandit putin care din cele 2 s-o aleg si am mers pe varianta mai colorata), mi-am pus blugii ce-i buni (singurii care-mi mai vin adica) si iar asteptare. Am trimis si un mesaj ca am zis ca n-or mai veni. Nici un raspuns!!!
Intr-un final pe la 11 si ceva m-au sunat si mi-au zis ca atunci plecau din Namur si ca ajung la mine in 30 min. Le-am trimis mesaj cu strada si nr strazii unde stau sa ma gaseasca si in 30 min erau la mine: Eric (un tip de la vanzari), Sarah, ? (prieten de-al lui Sarah).

Eric a mers cu masina. Un Audi A6, varianta lunga (break). Foarte misto masina, avea cam tot ce-ti poti dori pe ea. Si in spate era loc aproape ca la mine in camera. Super mare, prea mare. Am facut cam 30 min pana la Hasselt unde era clubul, timp in care l-am invatat pe prietenul lui Sarah cum sa faca diverse declaratii in romana ca are el o romanca care-i place pe la facultate.

O gasca de masini in parcare, inclusiv din Olanda. Cica, fiindca e aproape de granita de vest cu Olanda, sunt care vin si de-acolo. Clubul, cica cel mai tare din Belgia, e intradevar maricel. Are 2 etaje. La primul are o sala mai mare cu muzica House, iar la 2 are alte 2 camere, una cu muzica R&B, alta cu o combinatie intre astea doua.
Nu m-am uitat sa vad costurile. Ce stiu e intrarea, 10 euro, si sticla de sampanie, 62 Eur. Tot ce-am consumat a fost o sampanie pe care a dat-o Eric (vorba lui Justus: astia din vanzari se kk bani :) ).

In sfarsit am vazut si cateva femei dragute. Blonde in special si cateva negrese.

Am stat si ne-am agitat pana pe la 4 dimineata dupa care am tulit-o home ca Eric trebuia sa se trezeasca devreme. A fost super dragut, mai mergem :).

Ah, si cand aproape sa plecam am gasit 55 Eur pe jos :D. Si m-am bucurat si cand am ajuns acasa am facut inventarul si mi-am dat seama ca eu ii scapasem :). Era un tuciuriu care vorbea cu prietenul lui Sarah nu-s ce si arata spre mine. Abia acasa am inteles ce voia.

Poze am facut dar am atins cota maxima pe flickr. Caut alta varianta si pun link mai incolo.

No comments: