Wednesday, June 20, 2007

20 iunie

Azi dimineata m-a notificat proprietara ca a extins netul cu 1 euro (sper ca nu mi-a zis suma). Trebuie sa-i dau diseara banii.

La servici Justus era deja ajuns. N-am vorbit mare lucru pana la masa. Am luat masa la cantina. Am facut si niste poze la cantina dar inca n-am unde sa le pun. 5.45 Eur mi-a luat la casa ca n-am aratat ca-s angajat hp. Trebuia sa fi dat 4.30 :((. Mancarea a fost ok. Era moarta bine de data asta.

Dupa masa ne-am dus sa vedem sala de fitness de langa office unde angajatii hp au intrare libera. Arata f. misto, ai tot ce-ti trebuie, inclusiv 3 ecrane mari de tv unde poti sa te uiti cat dai din craci la bicicleta. De maine ma duc in fiecare seara dupa work. Azi n-aveam echipament.

Diseara este meci Belgia cu nu's ce echipa in nu's ce campionat :). E vorba sa mergem pe undeva la o bere sa vedem meciul dar Justus are niste treaba intai si nu stie daca termina. Om vedea.

Pe weekend ar fi o idee sa ma duc cu Justus la un 'turneu' cu bicicleta. Platesti 5 Euro participarea care se duc la copii cu cancer si traseul e de 50 km. Ar putea fi interesant, dar mai vedem de unde iau bicicleta. Paul ar fi o potentiala victima dar sa vorbesc cu el diseara.

Cam atat pi azi. C ya.

No comments: