Friday, June 8, 2007

7 iunie

Neata'. Doare putin capul dupa berile de aseara. Paul nu-s ce mestesugarea la laptop. Am zis un "Hi!" si la munca.
Inca o zi de munca. Am invatat traseul. Daca plec pe la 10 de acasa fac cam 20 min pana la office.
Mi-am rezolvat cu cardul sa pot sa-l folosesc pe cel din RO pt perioada asta. Aici nu poti trece dintr-o camera in alta fara sa dai cu cardul.

Nimic interesant azi, munca si cam atat.
E ciudat de pustiu in firma. Lumea munceste f. mult aici de acasa. Indiferent de pozitie. E un lucru f. normal. Lumea poate pleca de la office cand vrea si veni cand vrea. Nu prea exista restrictii atat timp cat iti faci jobul si esti available pe net.

De aia la noul sediu la care se muta toti vor fi numai birouri flexibile. Astea sunt niste birouri la care se poate aseza oricine. Nu apartine nimanui. Iar cand pleci trebuie sa faci curat sa nu ramana nimic pe el.
In fiecare zi te asezi cum gasesti loc. Probabil ca nici nu vor fi 1300 locuri. La cati vin la lucru, vreo 1000 de birouri ar fi mai mult decat suficient.

Greta (cred ca e un soi de Office admin) mi-a adus cardul ei Makro (am rugat-o ieri sa mi-l aduca). Makro e un hipermarket din grupul Metro care zice Gerdy ca e mare rau si are de toate la preturi bune sa ma duc sa-mi caut GPS.

Am plecat de la office la 6:20. Mai toti erau plecati deja.

Dupa ce m-am ratacit putin prin oras am reusit in sfarsit sa ajung la Makro pe la 7:10. Magazinul arata fix ca metro de la noi, doar ca e ceva mai mare si are si un etaj. Cred ca e de vreo 2 ori mai mare decat un Metro al nostru ... sau chiar mai mare. Dar nimic deosebit in el. Si destul de neingrijit si murdar. E mai curat la noi in hipermarketuri.

Mi-am luat de macare si de baut cate ceva. Preturile sunt destul de ok daca iei multe produse deodata. Mai ieftine decat la noi la majoritatea produselor. Carnea e mai scumpa in schimb (cam 150% fata de la noi).

Am terminat cumparaturile si inapoi spre casa. Deja am inceput sa ma pricep. Nu ma mai ratacesc si incep sa constientizez unde ma aflu si cam in ce directie tre sa merg. Poate nu-mi mai trebuie GPS pana la urma?!

Nu cred c-am mai scris: e incredibil ce masini scumpe au astia. Cele mai multe masini sunt Mercedes. Apoi urmeaza BMW si Audi. Si apoi restul. Masini frantuzesti sunt f. putine. Cei mai saraci din ce-am vazut eu au Mercedes, model mai vechi, sau unii (cred ca somerii?!) au Renault ca al meu.
Pe unde am fost pana acum am vazut foarte multa verdeata. Bruxelles (cel putin in partea periferica) si pe autostrada, si in Leuven, au foarte multi copaci. Strazile aproape ai senzatia ca strabat o padure. Sunt copaci foarte desi si nu au frunzele taiate ca la noi. Totusi nici nu vezi crengi rupte pe jos.
E mult mai verde decat in bucuresti sau chiar oriunde in Ro.

Pana acum Belgia mi se pare o Romanie mai verde cu masini mai scumpe si autostrazi. Nu e chiar atat de impresionant. Sunt curios in Londra cum e. Ajung in Iulie cred.
Oamenii cred ca sunt mult mai ospitalieri in Romania desi si aici sunt OK. Paul zicea ca si lui i s-a parut ca lumea e mai putin ospitaliera decat in Irlanda.
N-am facut poze azi.

No comments: