Friday, June 15, 2007

14 iunie

Azi dimineata am fost harnic :). Pe la 9 si un pic am plecat spre Aldi.
Dupa ce aranjasem aseara cu proprietara sa spal niste haine la masina ei de spalat (ca doar am stat de vorba cu ea macar o ora ... nu degeaba), trebuia sa ma duc sa iau detergent si daca tot n-am fost la Aldi niciodata - ca abia ieri am descoperit unde e ... desi am trecut in fiecare zi pe langa el si si la dus si la intors :D. A avut grija sa-mi spuna ca ea foloseste unul lichid ... asa ca m-am conformat, ca la babele astea tre sa faci ca ele ca altfel nu-i bun.
Am ajuns in Aldi, destul de aglomerat ca probabil multi fac cumparaturile inainte de servici ca seara se inchide devreme, sau pur si simplu le fac dimineata, si mi-am luat diverse, printre care niste cascaval, 2 beri :D, un tricou - ca nu spalasem inca - si un pachet de biscuiti. Pana am selectat eu din cele 20 de rafturi ale magazinului (Aldi seamana perfect cu Lidl - daca nu ar fi brandul pus as zice ca e acelasi magazin, sau cu Penny Market de la noi - e cam cat jumate de Billa sau mai mic) s-a eliberat la casa - ca doar la una platesti, desi sunt mai multe, la fel ca si la Lidl (doar daca e f. aglomerat mai deschid una) - si am trecut destul de repede.
De-acolo m-am dus in Lidl sa-mi iau carnaciori din aia buni. Am luat 4 cutii :D. 1.73 Eur 250 grame. Nu-i asa ieftin cat am crezut eu, dar sunt f. misto si merg luati la drum. I-am luat pt excursia de la sf lunii in special si sa fie acolo pt urgente - cand nu mai am nimic altceva. Mi-am mai gasit si niste slapi ca ai mei i-am uitat in Franta, dar de bine ce i-am cautat se pare ca i-am luat pe ambii pt acelasi picior :D. Desi am cautat o droaie diferiti si tot nu gaseam, si chiar am avut senzatia ca gasisem pana in seara asta.

De la Lidl, direct la munca. 20 minute desigur. Era cam 10 si ceva, poate 11.
N-am ajuns bine ca Justus m-a anuntat ca avem o sedinta cu cineva de la marketing de la IPG sa discutam un proiect. Voiau doamnele sa faca un concurs pentru angajatii resellerilor. Daca raspund corect la cateva intrebari despre 3 noi imprimante pe care le scoate HP, primesc o masa de 25 Eur la un restaurant.

Numai bine pana pe la 12:45 am fost la telefon cu alte proiecte, ne-am miscat fuga in zona cu sandwich-uri si am luat unul cu nu-s ce carne tocata despre care m-a avertizat tanti sandwisherista ca cica e extrem de iute si ca iau pe raspunderea mea, si o crema de nu's ce legume si dai rapid ca sa mergem la sedinta.
Nu stiu ce fel mananca astia aici dar eu cred ca mananc extrem de picant (sau mai rau - oare pot trai cu mancare indiana?!) pentru ca pasta aia de carne era aproape dulce pt mine. M-am chinuit sa simt picantul si intr-un final am simtit parca o piscatura pe limba, dar tind sa cred ca era autosugestia.

Sedinta a fost scurta, cam 15 min, in care una - aia de la IPG - ne-a povestit in mare ca vrea un concurs, dupa care a preluat Justus conducerea si le-a explicat cam cum vede el competitia si ce pagini ar trebui sa fie si ce pe fiecare pagina. Fetele au fost deacord (ca mai era una care nu mai stiu ce facea dar era mai draguta - aia de al IPG arata ca un baiat urat si cu niste tentative de piercing; nici f. desteapta nu parea).

Inapoi la munca ... pana la 5:30 n-am mai ridicat ochii din monitor. La 5:30 liniste - nu mai erau 5 ferestre de Jabber, am reusit in sfarsit sa raman cu vreo 10 email-uri necitite in inbox (asta pt ca le-am mutat pe restul, nu ca le-as fi citit pe toate ...). Mi-am scos si eu la imprimanta niste poze cu munti de pe la noi sa ma mai relaxez chipurile - desi la cat ma uit eu in alta parte decat in monitor nu stiu daca o sa ma ajute mult.

Am stat si m-am uitat cu Justus dupa concertele care sunt in Belgia peste vara. In Iulie e plina luna de concerte. In fiecare saptamana este macar unul si cateva in timpul saptamanii. In Leuven sunt concerte saptamanal. Cica au luat acum cativa ani unii initiativa sa faca ceva distractiv si pe perioada cand nu sunt studenti ca era cam mort orasul vara si a fost foarte bine primita si se continua si acum.
Singura problema e ca la mojoritatea trebuie sa platesti si e intre 60 si 130 biletul pe toate zilele, iar pt o zi cam 15-30. Daca iti iei bilet inainte ai o reducere de 5 euro in general. Pe loc e putin mai scump. Site-urile concertelor:
http://www.suikerrock.be/2007/template.asp?164
www.beleuvenissen.be
www.marktrock.be
http://www.twclassic.be/2007/fr/content/home.asp
http://www.pukkelpop.be/

In seara asta m-am uitat dupa niste masini. Se pare ca preturile sunt foarte mici comparativ cu Romania sau chiar Germania. Am gasit un BMW seria 3 diesel cu 6000 Eur. In RO e peste 12k Eur.
www.easy.be
www.autozone.be

Dupa aia drumul spre casa. Ploua dar am mers foate bine pe autostrada. Mi-am pus 2 masini la spalat si apoi la uscat (are uscator miss) si acu ma duc sa ma culc :).

No comments: