Thursday, June 14, 2007

13 iunie

La fel, pe la 11 am ajuns la office. Justus tocmai intra.
Pranzul la restaurant cu Justus si Sarah, am mancat pulpa de iepure cu sos de prune. Iepuroi mai bine zis ca arata ca pulpele puilor americani, si carnea nicidecum rosie cum ar trebui sa fie aia de iepure. Deci nu prea stiu ce mi-au dat ca nu avea nici gust de iepure. Mi-am luat si o crema de niste legume, dar nu mi-a placut -> 4.30 eur (n-am putut sa imi iau si eu ca toata lumea un sandwich de 1.5 Eur pe care poate il si puteam manca). Am lasat crema intreaga si un pic de iepure (?!) in farfurie.

Pe 27 Iunie mergem la Sarah sa ne danseze - cica e artista, zice ea, vrea sa dea la actorie. Are doar un contract cu HP care se termina la sfarsitul lui Iulie si nu vrea sa-l mai continue.

Seara am mai stat de vorba cu proprietara vreo ora cred (trebuia sa fiu prietenos ca urma s-o intreb daca pot sa-mi spal hainele la ea la masina :D ), timp in care i-am aratat muntii din Romania si a cam amutit. Cand ii povesteam nu era cine stie ce impresionata, dar cand i-am aratat si niste poze n-a mai suflat nimic (cam ca tantea din filmuletul asta a facut: http://www.220.ro/Video-content12611.html).

Si cam atat -> directia nani, maine dimineata ma trezesc la 8 sa pun haine la spalat si apoi la work.

Si nu in ultimul rand, mi-am facut rezervare la hostel in Paris si Londra (12.5 Eur/noapte langa Paris si 30 Eur/noapte - mic dejun inclus - in Londra). Pe 29,30, 1, 2 voi fi in Paris, iar pe 3, 4, 5 in Londra.

3 comments:

Anonymous said...

sandwich as in Earl of Sandwich
http://en.wikipedia.org/wiki/Sandwich

stefi said...

nu stiu despre ce vorbesti :D

Anonymous said...

da nici eu probabil aveam halucinatii ... cofeina asta... :P