Saturday, June 30, 2007

28 iunie

joi am avut o gasca de treaba asa ca pana tarziu nu prea pot zice ca am facut ceva. Inainte sa ajung la servici am facut niste cumparaturi din Aldi ca e fix langa birou dar cam atat interesant.

Dimineata mi-am pregatit camasa ca vorba aia, mergeam la after work party.

Am fost foarte dezamagit cand am aflat ca nici Justus nu merge. Sarah imi spusese cu o zi inainte ca nu merge ca trebuie sa stea la o sedinta cu toata echipa. Se pare ca si Justus a trebuit intr-un final sa mearga si apoi seara la masa, asa ca am ramas singurul care voia sa mearga la party.
M-au invitat la masa, dar eu voiam sa vad cum e super party-ul la care toti voiau sa mearga si nici unul nu putea. Tinand cont ca are loc o data la 3 luni, deci urmatorul nu-l mai prindeam am hotarat sa ma duc singur.

M-am urcat in masina si dai bataie. Dupa putina rataceala am ajuns la San Marco Village (un club) unde era petrecerea. M-au rupt cu 5 euro parcarea si 15 euro intrarea. Am mai dat vreo 12 euro pe 4 beri toata noaptea (Corona) si cam atat.

Petrecerea a fost ok. La noi cred ca lumea se agita putin mai mult dar a fost ok si aici. Spre sfarsit se dezlantuisera si pe-aici.
Petrecerea tine de la 7PM la 1AM fix. Trebuie sa ajungi pana in 9PM ca nu te mai primesc dupa. Eu am ajuns pe la fara 20.

Cum spuneam si ieri, m-a impresionat faptul ca la petrecere am vazut in special oameni peste 25-30 ani. Adica am vazut si femei/barbati de in jur de 45 ani care se distrau si se agitau acolo. Foarte multi chiar. Nu prea vezi asa ceva la noi. Foarte cool.

Am facut niste poze desigur. Am mai dat de niste chinezoi care se agitau si am mai dansat cu ei. Apoi am dat peste niste belgieni si dupa ce ne-am facut niste poze impreuna m-am miscat si eu acasa. Vazusem ce si cum e petrecerea. Era 12:40. Oricum se termina in 20 min.

Acu, eu am baut 4 beri in vreo 3 ore. Nu stiu daca era legal sa ma urc la volan. Totul a fost ok, dar eu totusi cred ca nu era legal :).

In fine, bine ca toata lumea e sanatoasa.

No comments: