Sunday, June 10, 2007

10 iunie

Lunga noaptea - m-am trezit la 15:30 - vorba aia, ne distram ne distram, dar mai si dormim.
Nu prea am fost in stare sa fac nimic pana acum. De vina tre sa fie noile tipuri de bere incercate ieri ...

Am terminat mancarea in sfarsit si am mancat. Nu mi-a placut. Degeaba e bucatarul bun daca n-are materiale de calitate :D. In fine, n-a iesit groaznic. Ar fi trebuit niste delicat si am iesit sa caut, dar iar am ajuns la arabul care m-a mai jupuit o data si voia 2.6 eur pe cateva cubulete de knorr. Ma aburea el ca asta e cel mai bun si de calitate ... ca parca ar fi prima oara cand vad. L-am ignorat si am tulit-o sa caut in alta parte. Evident ca sunt probabil 5 magazine deschise duminica in tot Leuvenul (poate or mai fi in zona centrala dar n-am ajuns). Am gasit unul unde avea knorr la 1.8 eur (acelasi knorr ca la arab - mama lui de hot), dar avea doar cu aroma de peste asa ca m-am linistit. Am luat doar un tub de sare (1.6 Eur) si acasa.

Tocmai a ajuns Paul prin zona; se pare ca azi a bolit rau. Desi zice el ca bea destul de mult nu se compara cu bautorii de la noi.
Si ca veni vorba de baut, se pare ca incet incet se termina tipurile de bere, asa ca curand o dau pe apa si cola ... Cred ca mi-au mai ramas vreo 10 tipuri de bere de incercat din ce-am vazut aici. Desi majoritatea sunt de 10 grade si nu le-as mai lua. Poate vreo 2 sa le aduc la degustat in RO :). Dar mai prin august.

Si ultima noutate: intre 29 iunie si 9 iulie fac traseul: Paris - Londra - Amsterdam - Bruxelles :).
Pana atunci am sa ma focusez pe barurile si cluburile din zona ca apoi o sa fie pustii.
Tin sa precizez ca desi am vazut cateva fete dragute (2 sa fiu mai exact), romancele noastre sunt mult mult mai dragute.

Gata, la nani ca sunt ostenit.

5 comments:

Anonymous said...

man, in cinstea ta mi-am luat si eu o bere Hoegaaerden; bine ca aici are doar 4,9% alcool pentru ca si pretul a fost de 4,9 RON; acum cine stie cat o costa aia de 10%.

Anonymous said...

de cand citesc cat bei, m-am apucat si eu .. sa nu raman cumva in urma. prea multe ganduri despre cat alcool are berea, e de ajuns sa existe

stefi said...

Este bere Tutule no worries. Justus zice ca ar fi vreo 180 de tipuri, desi pana acum n-am fazut decat in jur de 50-60 cred. Dar mai sunt 2 luni jumate ;).
Oricum am sa aduc cateva si acasa sa faceti o degustare.

stefi said...

Nu mai stiu cat are Hoegaaerden. Nu cred ca are f. mult aici. Dar sunt mai multe tipuri. In poza asta:
http://www.flickr.com/photos/stefanicai/536307030/
cea din cutie din stanga e aia misto. E ok si aia Gold dar asta mi s-a parut mai ok.

Anonymous said...

man, dupa ce-am baut-o mi-a cam parut rau ca am dat banii pe ea; cam amara berea asta alba;