Tuesday, November 11, 2008

6 Noiembrie 2008 (joi): Melbourne

Am hotarat sa vedem Pinguinii ca se putea pleca la pranz, iar ziua urmatoare sa vedem Great Ocean Road.

Pe 8 o sa stam mai mult la net si poate ajungem putin in Chinatown (desigur ca este si aici ...) sa mai cumparam cate ceva.

Cum ziceam pe ziua asta am planificat sa mergem sa vedem cum vin pinguinii seara sa isi hraneasca puii. Si am fost.

Am plecat la ora 1:30 cu un autocar (80 dolari de om) si am avut super noroc ca soferul era pasionat de natura si mediu si ne-a povestit o groaza de lucruri. A vorbit continuu cat am mers.

Am fost intai la o ferma unde am vazut strut si canguri, la distanta de un metru de ei. Cangurii cam lenesi, n-am fost f. multumiti de pozele facute sau de ei. Dar am avut ocazia sa fugarim cativa peste cateva zile :).

Dupa am fost la un parc cu koala si i-am vazut cum dorm in copaci (20 de ore pe zi dorm bajetii ... ce viata ...). Am facut o gasca de poze super. Sunt super simpatici. Am facut poze cu unul care manca fix langa mine, sa zicem la o lumgime de mana maxim. Este si un filmulet super :).


Si intr-un final ne-am dus la malul oceanului unde urmau sa vina cei mai mici pinguini din lume sa-si hraneasca odraslele. La ora 8:30 cica urmau sa vina. Am asteptat si au venit. Sunt simpatici rau cum merg ei leganat asa. Cred ca erau cateva sute de pinguini. Mai tarziu in an sunt ceva mai multi cica, dar erau destul de multi oricum. Din pacate nu am avut voie sa facem poze ca blitzul ii deranja pe aia micii, dar am filmat putin (desi nu aveam voie nici asta, desi nejustificat ca asta nu-i deranja, dar au interzis tot sa fie sigur ca nu greseste cineva si lasa blitzul on).


Poze aici: http://picasaweb.google.com/iulian.costan/PhillipsIslandAustralia

No comments: