Saturday, November 22, 2008

15-16 noiembrie 2008: Cairns

Planurile pentru Cairns erau sa vedem reciful de corali si un rainforest undeva in nordul cairns-ului. Si desigur sa prindem putin bronz sa facem in ciuda celor de-acasa cand ne intoarcem :).
In prima zi nu ne-am sinchisit sa mergem nicaieri. Abia venisem dintr-o excursie de 3 zile, asa ca am zis ca meritam sa ne luam o zi libera. Am mers in oras si am mancat niste chinezarii la 11 dolari cat puteai sa-ti pui intr-un lighenas(mai mult decat suficient) si am ras niste bere. Ne-am mai plimbat putin prin orasel, am vazut laguna - o mica piscina langa ocean unde se balaceau o gasca de oameni si apoi se intindeau pe iarba de langa la plaja sau diverse altele. Erau pana si niste gratare amenajate special, electrice, unde puteai sa-ti prajesti carnurile fara sa faci mii de foculete pe iarba ca la noi. Foarte frumos organizat si Carins-ul e un orasel super fain. Arata ca o statiune - asta si e de altfel - cu case micute, strazi destul de largi, multe zone inchise masinilor unde poti sa te plimbi linistit, cladiri mici dar dragute.Dupa atata plimbare ni se facuse o sete dureroasa asa ca am mers si am ras un jug (1140 ml) de bere, dupa care ne-am dus sa ne facem rezervarile pentru excursiile planificate (am planificat pentru a doua zi reciful de corali cu scuba diving, iar pentru urmatoarea vizita la rainforest).De acolo ne-am dus si ne-am luat si camera foto acvatica sa fotografiem in apa si dupa inca putina plimbare am inceput sa cautam un indian ca ni se facuse pofta de-acum. Nu mai mancasem indian de vreo saptamana de-acum. Am intrebat vreo doi, si am gasit intr-un final, asa ca ne-am prezentat acolo.Mancarea in Cairns e destul de scumpa. Incepe cam de la 15 dolari portia. Noi pe o masa la indian cu felul principal, orez si naan am dat 20 dolari. Comparativ cu cei 8-9 dolari care i-am dat in Sydney pe o masa asemanatoare ... ce-i drept mai putina mancare dar mai mult decat suficienta.De la indian ne-am dus spre hotel sa mai intram putin pe net si cam asta a fost.
Poze: http://picasaweb.google.com/iulian.costan/CairnsAustralia

No comments: