Tuesday, November 11, 2008

5 noiembrie 2008 (Miercuri): Melbourne

Am asteptat cu nerabdare sa vad Melbourne-ul. Auzisem multe despre viata in orasul ala si chiar eram curios. Cica ar fi cel mai agitat/activ/alive oras din Australia. Deci era de vazut.

Cand am ajuns seara, am fost amandoi putin dezamagiti. Orasul are doar cateva turnuri, in rest case mai mult si destul de vechi si uratele.

Am ajuns destul de usor la hostel (Elizabeth Hostel) si cum era tarziu am iesit doar sa cautam ceva de mancare (si nu am gasit nimic interesant) si am studiat putin ce putem face ca nu prea stiam si ne-am culcat.

2 comments:

Le MaƮtre said...

cu intirziere 'La Multi Ani' si la mult mai multe zile de la conu' Sirbu! imi place ce vad pina acum prin poze; promite. :)

stefi said...

Mersi Maitre :). sa crestem sanatosi si sa ne auzim cu bine in Rumanie ;).