Sunday, September 6, 2009

Madonna sucks!

Am fost la concertul Madonnei din Bucuresti. Eram desigur foarte entuziasti si abia asteptam sa ajungem s-o vedem pe diva in sfarsit. Eu eram fan Madonna de cand ma stiu. Nu m-am manifestat niciodata, dar in sufletul meu eram fan :D.

Anyway, asa cum stie toata lumea a fost mult praf, dar noi am stat aproape de scena si acolo erau niste plasticuri puse pe jos si era ok. In schimb era super aglomerat si toti incercau sa ajunga in fata desi eram deja sardele.

Concertul a fost un spectacol de dans, nimic mai mult. Vorba unuia de la TV ... daca era si muzica ar fi fost si mai bine. Diva a cantat numai melodii noi pe care nu le stia nimeni si de aclamat nu s-a aclamat decat la comanda. In rest s-a stat ca la cinema, linistit si in liniste sa nu deranjezi vecinul. Nu ca la o comedie ca acolo se mai aude omu razand. Ca la un film plictisitor, la care te gandesti sa pleci dar n-o faci ca ti-e ciuda de banii pe care i-ai dat.

Ca la niciun concert (incluzand cele din fata mall-urilor din timpul facultatilor), la terminarea concertului toata lumea s-a indreptat spre iesire, fara nici macar sa aplaude!!!!! Cine ar fi crezut. Cam atat de prost a fost concertul, ca toti abia asteptau sa plece diva sa se duca si el la treburi mai interesante.
Cu atata experienta in spate, mi se pare jalnic sa nu reusesti sa faci decat atat.

Nu vreau sa mai spun si de lectia de viata si democratie pe care a incercat proasta dracului sa ne-o dea. Concluzia de necontestat: Madonna este o mare vaca si m-a dezgustat profund, incat acum nici macar cand aud melodii vechi, care imi placeau, la radio, schimb postul.

1 comment:

Le MaƮtre said...

citez "...Anyway, asa cum stie toata lumea a fost mult praf". in concluzie, si concertul a fost pe masura: praf. :))