Sunday, January 6, 2008

super vacanta

cred cea mai misto vacanta de sarbatori pe care am avut-o ...

Inceputul in Barlad unde cumva am iesit cu vechea gasca de liceu in fiecare seara. Super fun a fost cu noua mea achizitie: ceasul cu telecomanda :D. Pana n-au scos televizorul din priza dintr-o pizzerie nu ne-am lasat. Am gasit un post cu un film sexi si tot schimbam pe ala de i-am innebunit pe saracii chelneri de-acolo. Ei schimbau postul, noi dadeam la loc, ei inchideau televizorul, noi il deschideam :). Norocul lor, filmul s-a terminat. Dar bine ca exista Etno TV :D. Numai in manele i-am tinut pana s-a enervat o miss de-acolo si l-a scos din priza :). Investitie reusita, prin urmare.

Urmarea la Azuga, unde primele zile au fost foarte relaxante ... multa leneveala adica :). Revelionul din pacate m-am apucat de niste whisky si vodka si nu l-am mai prins, dar am recuperat a doua zi, cand, la ora 3 am hotarat sa sarbatorim revelionul si pt mine si a fost suuupppeeer coool :). Am ascultat Radio Trinitas langa masina (numai muzica populara super) si ca prin minune la ora 3 au dat "Multi ani traiasca!" ... ce coincidenta ...

Nu mai spun ca am descoperit jocul Siedlers (in ro: Colonistii din Catan) pe care l-am comandat deja pe net. F. fain.

Si dupa o pauza de 2 zile -> weekend la Plaiul Foii ...

No comments: