Monday, January 21, 2008

belgia + stuttgart -> aprilie

Gata, am facut planu pe primavara.

Am gasit super preturi la biletele de avion pt belgia (100 RON dus-intors). Asa ca am hotarat ca mergem 2-3 zile in Belgia, si apoi 3 zile in Stuttgart.

Plecarea pe 10 Aprilie, avion inapoi pe 15 Aprilie.

Programul ar fi cam asa:

joi 10 - luam masina din Charleroi si mergem in Bruxelles la vizitat cateva ore, apoi la o bere
vineri 11- Mergem in Walibi. Seara putem merge fie in Zurich ori in Stuttgart direct.
sambata 12 - vizitam Zurich sau Stuttgart, seara in Stuttgart
duminica 13 - stuttgart
luni 14 - Europa Park (plecam in Bruxelles sau ramanem in Stuttgart)
marti 15 - dimineata liber, la pranz plecam spre Charleroi & home

Ne ajunge maxim 400 Euro avionul, cazare, inchiriere masina 6 zile (plus benzina sa ne plimbam peste tot) si intrarea in 2 parcuri de distractie (Walibi - http://www.walibi.be/ si http://www.europa-park.de/). Mancarea n-ar trebui sa fie mai mult de 100 euro (cateva beri nefiltrate incluse :) ).

In Walibi eu am mai fost de 2 ori cat am stat in Belgia ... sunt cateva atractii super misto.
Europe Park e cel mai mare parc de distractii din Germania. Cica acolo ar fi cel mai tare roller coaster din Europa. E si un cinema 4D - "Magic Cinema" - suna interesant.

Facem lista (cam 10 pana acum). Pana pe 25 Februarie iau biletele. Mai vrea careva?

No comments: