Saturday, December 1, 2007

sunt nervos! cultura ... hmm nu ne trebuie

Sunt nervos pe Bucuresti ... pe Metrorex!!!
Eram astazi in Piata Victoriei pe la pranz, in jur de ora 1 PM. Si cum urasc sa merg cu masina prin bucuresti ca fac ore intregi de colo colo, timp in care nu faci decat sa ii injuri pe aia de te claxoneaza sau cine stie pe cine claxoneaza ei ca semaforul e tot rosu ... in loc sa citesti un ziar, am zis ca sa iau metroul ca sa ma mai cultiv si eu, sa ma pun la curent cu ce mai misca local si international.

Metroul era acolo, mergea nu-i problema, da ce sa vezi, in centrul orasului, in Piata Victoriei, nu era nici un loc de unde sa-ti iei un ziar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF?! Cum e posibil in asa locatie sa nu-ti poti cumpara un ziar?! Am umblat vreo 20 min cred prin frig ... si chiar era frig ... sa iau un ziar. No Chance! Am cutreierat toata zona intr-o parte si alta, am intrat in metrou, am iesit ... nimic. In schimb de mancare si de baut gaseai ce voiai in metrou. Cat de stupida poate fi tara asta?! Cum sa nu ai voie sa pui un chisc de ziare in metrou, dar sa poti pune alimentara?!!!!!!!
E dea dreptul incredibil! Intr-un final m-am urcat in metrou si mi-am luat ziar din Dristor.

Trist, dar adevarat ... cultivati-va oameni cu o bucata de salam ... si o bere ... sa fie cu spor!

3 comments:

Anonymous said...

ti-a trecut, te-ai mai linistit? :)

Anonymous said...

unde gasesti tu cultura in ziare ?

stefi said...

cotidianul ... no 1. Cred ca mai bine imi fac abonament ca s-asa il iau in fiecare zi. Mai iau Gandul si f. rar evenimentul ca-s prea pe fata pro Basescu aia :). Si chit ca inca sunt pro Base, parca aia o intind cam mult ...

Si ca sa-i raspund si lu' conasu sirbu, nu mi-am revenit :)