Saturday, January 12, 2008

uscatorul de rufe

Iara sunt nervos. simt cum mai da sa iasa un rid ... inca unul :(
Am ramas foarte impresionat de ce poate sa faca un uscator de rufe cand am fost in Belgia. Adica nu numai ca usuca rufele, dar le si scoate aproape calcate!!! Ce poate fi mai frumos?!

Si iaca m-am apucat si-am dat search pe net si m-am hotarat la un uscator de rufe Ariston ASD 70C ca e singurul de care am gasit niste review-uri prin Olanda si erau ok. Plus ca e un produs care se comercializeaza in tari ca UK si Olanda si cam toate din vest ... deci foarte prost nu poate fi. Comparativ despre Electrolux n-am gasit mai nimic pe net.

Whatever, am facut comanda la vreo 3 firme, dupa cateva zile de asteptare au inceput sa sune. Am ales 24pc, care au mai multe site-uri (eu comandasem de pe pcbrand) si a ramas sa-mi aduca minunea tehnicii acasa miercuri.
Miercuri ce sa vezi, ii sun sa-i intreb cand ajunge nebunia la mine si ce sa vezi: nu era miercuri!!!
M-am certat putin cu omu la telefon, si am ajuns la concluzia ca sigur vineri vine uscatorul. Bon.

Iaca se facu vineri. Sun sa vad ce si cum. Ups, stai sa vezi ca firma de transport e neserioasa si nu au ridicat produsul decat vineri si abia sambata mi-l aduce. Am mai stat si acasa toata ziua. Na, ce sa mai zici ... se mai intampla. Prin urmare am mai pus si hainele consumate la karate pe mormanul de rufe in asteptare sa fie spalate, uscate si aproape calcate.

Na ca se facu sambata. Hopa, ce sa vezi, suna telefonul ... firma cu livratul, vin la 12. Wow! O fi adevarat?! Este, au sunat din nou si chiar au venit.

Am rugat omul sa ma ajute pana sus, am carabanit masinaria pana sus si sa facem facturile. Ce sa vezi, 24pc nu platise transportul ... cica sa-l platesc eu, auzi! No way!

Bun, si iac-asa am carat masinaria inapoi jos si sa fac eu ceva pe firma 24pc. Daca mai vor sa le-o cumpar tre sa mi-o care sus, s-o instaleze si sa-mi spele si cateva randuri de haine!

3 comments:

Anonymous said...

Conform site-ului, dacă ai fi fost puţin atent, taxa de trasport va trebui suportată de cumpărător. Nu iau apărarea magazinului, dar caut opinii despre el, căci vreau să cumpăr ceva de la ei. Momentan nu sunt hotărât.

stefi said...

Asa mi-au spus si ei atunci, dar nu scria pe site la vremea aceea. Dar au spus ca o sa scrie. Probabil ca au corectat pe site de atunci.

Irisha said...

Ca sa vezi. Caut info despre uscatoare de rufe si primul link gasesc blogul tau :) Hehe...
Te rog sa imi spui ce parere ai despre uscator. Am inteles ca consuma foarte mult, etc...
BTW Irisha sint.
Mersi anticipat!