Sunday, January 6, 2008

weekend plaiul foii -> super!!!

Vineri dupa work am tulit-o la Plaiul Foii asa cum era planificat de vreo luna in urma.

Acum o luna ne chinuiam sa umplem 2 cabane, iar acum se pare ca sunt 60 (saizeci) de oameni care vor sa mearga!!! Prin urmare am inchiriat 4 cabane ...

Din pacate joi a venit ninsoarea de juma de metru in Bucuresti si s-a speriat lumea, asa ca am ramas 40 ... suficient si asa as zice.

Partea cea mai interesanta a fost ca din cabana noastra aproape nimeni nu se cunostea cu nimeni, dar de la inceput toti s-au comportat de parca am trait toata viata impreuna :). Super misto. Sunteti super tari guys&girls! (daca ajunge careva sa citeasca pe-aici :) ).

Cred ca numai Tutu a reusit sa se integreze cu gasca din Iasi la Lepsa ... dar cum putea fi altfel cand se aduna o gasca de alcoolici?! :).

Dans, o juma de plimbare pe munte, alt dans, o glumita pe seama cuiva in jurul mesei ... ca la orice party reusit :).

Super weekend, de-acu la treaba pana in Feb cand vine o plimbare in Azuga cel mai probabil pt un ski si in martie in Stuttgart la parcul de distractii si la bere cu gasca din Stutt ;).

Le Maitre, pazea ca venim :)).

3 comments:

Anonymous said...

vine tot tirgu' Iesilor? :))

stefi said...

apoi nu stiu inca cine vine. eu m-am muiat putin cand am vazut ca e 200 euro beletul de avion :(. Mi-e sa nu trebuiasca sa amanam nebunia ca vreau sa ajung si prin canada anu asta ...

Anonymous said...

hmmm, parca m-as imbata si eu odata daca in februarie vin de joi:D, nu de alta, da' a trecut ceva vreme de cand nu am mai vizitat plaiurile minunate ale Nirvanei:D