Sunday, January 13, 2008

Stuttgart, martie 2008

Desi mi-ar fi placut sa fac o vizita in Canada/USA anul asta cred c-o las pe anul urmator.

So, revin la varianta de a merge in Stuttgart in martie, la parcul de distractie de langa. Am facut un mic calcul cat ar fi o plimbare de pe 20 pe 23 Martie. Avionul ajunge 100 euro pana in Munchen, de acolo masina cam 80 euro pe zi, cazarea 25 eur/zi -> toate pt o pers ajung cam 255 Eur pentru plimbarea de 4 zile.

Cu tot cu intrarile prin parcul de distractii si plimbarile din zona probabil se duce in maxim ~ 500 eur.

Destul de mult, dar fata de cateva mii in Canada/USA, merge.

2 comments:

biAncA said...

100 de euro dus-intors pana la Munchen? daca da, zooper tare and I wantz :D. la ce companie ai gasit?

stefi said...

la Blue Air parca era. Dar am schimbat planurile ca am gasit cu 100 RON (30 Eur) pana la Bruxelles (de fapt Charleroi - 70km de Bruxelles). Vezi postul cu Belgia si Stuttgart. Daca vrei sa mergi, da-mi de stire ca inca n-am luat biletele.