Monday, July 14, 2008

sky diving - checked!

na ca am facut-o si pe asta. Weekend-ul asta am fost la Tuzla si am sarit cu cei de la http://www.u-fly.ro/ de 2 ori in tandem de la 4000 metri.

Cazi cam 45 secunde cu 200km/h, dupa care, la 1500 m altitudine se deschide parasuta si mai cazi inca 2-3 minute pana la aterizare.

Foarte foarte foarte misto senzatia. Si foarte diferit de ce ma asteptam eu. Practic nu e cine stie ce adrenalina (mult mai lejer decat intr-un parc de distractie), dar e o senzatie super misto de libertate. Merita facut sportul asta. Eu vreau sa fac si cursul sa sar singur, dar peste 1-2 ani ca e destul de scump (~1800 Euro).

Filmuletul cu a doua saritura, mai spectaculoasa l-am pus si pe youtube: http://uk.youtube.com/watch?v=e4awNzHMBkM

Enjoy ;).

12 comments:

Le MaƮtre said...

iiiiii-haaaaa! sper sa pun si eu in curind un filmulet din asta :)) in august, that is

stefi said...

trebuie sa incerci, e super tare!
Sa ii pui sa te invarta, ca e bestiala senzatia. Daca doar cazi e interesant, dar nu extraordinar.

gd said...

tari bai stef. salutari :)

stefi said...

cari esti bei gd? :)

gd said...

unul bei stef. deci te-ai apucat pana la urma de sporturi extreme :)

stefi said...

dorule tata, tu esti? :)
Da, am incercat cate ceva. Cat de curand bag si un bungee. Mai prin toamna in Australia cred.

Oricum parasutismul mi se pare interesant de practicat regulat ... cam ca basketul asa :).

stefi said...

dorule tata, tu esti? :)
Da, am incercat cate ceva. Cat de curand bag si un bungee. Mai prin toamna in Australia cred.

Oricum parasutismul mi se pare interesant de practicat regulat ... cam ca basketul asa :).

gd said...

bei am crezut ca ai plecat:) munteanu e plecat?

stefi said...

neh, ma intalnesc maine cu el la costinesti :). Este loc in masina available daca doresti :).

Pleaca in august in Seattle. Inca un pic.

gd said...

merci, dar nu sunt in zona + ca tb tb sa plec si eu in vacanta, dar ne mai auzim :)
poate sugem o berica pana pleci :)

stefi said...

pai da un semn si o facem si pe asta :).

Have fun in vacanta!

rentacarotopeni85 said...

Interesant filmulte.





rent a car Bucuresti