Sunday, July 6, 2008

Outdoor Laser Tag(aka Laser Combat) acum in Bucuresti, curand si in Iasi

Pentru cei care nu au aflat inca, a aparut Outdoor Laser Tag si in Bucuresti, Romania! Mult prea tare!!!:).
Aici gasiti mai multe info: www.lazer.ro

Eu nu pot spune ca sunt un mare fan al counter strike-ului, desi am jucat putin pe la diverse locatii pe unde am lucrat (poate si pt ca sunt o cizma la jocul ala ...). Idea jocului mi se pare draguta, dar cumva nu m-am impacat niciodata cu idea de a tine un mouse in mana si nu o arma adevarata.

Dar ca sa intelegeti mai bine de ce mi se pare bestial outdoor laser tag, trebuie sa stiti cam ce fel de activitati imi plac mie.
De cand ma stiu, mi-au placut foarte mult jocurile de strategie (Warcraft, Starcraft, Broodwar etc). Aveam perioade in facultate cand aproape ca nu mai faceam altceva decat sa joc jocurile astea. Bagam jocuri ca sa cresc in clasament si sufeream profund cand din cauza jocurilor pierdute pierdeam jumate de steluta la rang pe battle-net. Cel mai mult imi placea faptul ca se juca in echipa si ca o data ce ai stabilit o strategie trebuia sa te si coordonezi cu coechipierii sa iasa bine.

Dintre sporturi prefer sporturile care implica efort fizic macar de nivel mediu, gen fotbal, basket, karate, tenis de camp. Intr-un mod straniu imi place si biliardul, dar eu nici macar nu l-as numi sport. Poate pentru ca ai nevoie de putina gandire strategica (forward thinking/planning), de ma atrage.

Si intr-un final imi place forte mult natura si activitatile sportive in afara cladirilor. As sta intr-o sala doar in miezul iernii, sau poate nici atunci daca nu-mi digera nimic ;).

Prin urmare e simplu de inteles cum, atunci cand a venit propunerea sa colaborez cu http://www.lazer.ro/ la deschiderea outdoor laser tag in Romania, am fost mai mult decat deschis la discutii :). Practic as putea spune ca n-am negociat :).
Outdoor Laser Tag (cunoscut si ca Laser Combat) are tot ce imi place: sport destul de sustinut in aer liber, strategie cat cuprinde (practic nu faci nimic fara strategie), joc in echipa in care coordonarea e esentiala!
Unde mai pui ca se planifica si crearea de ranking-uri ca cele de pe battlenet (sper sa am o contributie serioasa la asta ;) ), unde poti vedea clasamente etc, poti organiza campionate si juca jocuri pe diverse tipuri de terenuri si diferite misiuni.

So, ce-as putea sa-mi doresc mai mult decat laser combat?! Ca sport pe mine ma satisface pe deplin. Asa ca daca vrea cineva sa ma provoace la un joc, oricand sunt disponibil :). Dar grija mare, ca chiar imi place jocul asta ... si zice lumea ca daca-ti place ceva ajungi sa fii si bun :D.

Ah, Lazer Entertainment pe langa inchirierea de echipament pentru laser combat, are si o oferta f.f. interesanta de team building-uri. Sunt multe activitati super cool care se pot face intr-un team building ... nu ca cele la care am participat eu pana acum ... :(

Intr-un final, va recomand la toti care puteti sa incercati laser combat. In curand va fi disponibil si in Iasi, dar nu stiu inca o data exacta.

No comments: