Wednesday, July 2, 2008

Din nou pe blog ...

N-am mai scris de multisor pe blog din diverse motive, desigur intemeiate ... nu de genul lene ... nu eu, never.

Asa ca intentionez sa revin cu ultimele noutati cat de curand.
De exemplu cu impresii despre tarile in care am ajuns in ultima vreme (Germania, Anglia, Danemarca si Suedia). Voi face si o mica selectie de poze si le voi pune pe contul de picasa.

Desigur imediat ce voi fi facut saltul cu parasuta am sa pun filmul pe youtube si bag link spre el aici ;).

So watch out for the news :).

Intre timp, pentru cei care nu au auzit inca de super extraordinarul minunatul joc "laser combat", aflati ca a aparut in Bucuresti: http://www.lazer.ro/ Jocul e super super tare! Counter Strike cu arma in mana ;).

Hai pa!

3 comments:

Syk said...

vreau si eu cu parasuta, unde? cum? cand? cat?

stefi said...

Aici gasesti all za details:
http://lazer.forumer.ro/diverse-f6/parasutism-cineva-t68.htm

ces said...

brian,

remeber ces??:)
hope u still do..
mail me
ces