Monday, December 15, 2008

bai tata, incotro?!

Am ramas mut azi cand am vazut demisia lui Stolo.
Acu la drept vorbind nu mi-a inspirat niciodata incredere ca prim ministru, nu ca n-ar fi el valoros, dar in lumea politica tre sa fii un dulau nenorocit ca sa faci fata, sa musti de cur tot ce numai se gandeste sa se uite urat la tine, preventiv asa. Cam ca Base asa.
Dupa mine, Base e premierul pe care trebuia sa-l avem, nu prea stiu ce cauta el acolo sus ca nu prea-i locul lui.

In fine, coalitia asta intre pd-l si psd mi se pare de kkt rau si mai de compromis de-atat nu prea cred (si sper) sa vedem vreodata. Doua partide complet diferite (sigur ca daca-i intrebi, ti-ar zice ca au multe in comun ... haha) care se unesc intr-un pact "pentru Romania". Adica cum, se bat pentru Romania. Cine castiga, pune mana pe mai mult din Romania ... terenuri, fonduri etc. Cred ca asta vor sa zica. De altfel sunt aproape convins ca asta e motivul pt care si-a dat demisia Stolo.

Oricare ar fi motivul pentru demisie, nu avea voie sa faca asta. Trebuia sa stea acolo pe metereze sa incerce macar si sa-si dea demisia cand chiar nu se mai putea. Mai ales cu cat sprijit avea de la electorat, cred ca putea sa se impuna destul de usor in fata partidelor (cum a facut-o si Base). Ba chiar cred ca avea sanse sa-i tina piept si lui Base daca era nevoie. Dar uite asa, dintr-un om care inspira incredere unei tari intregi, ajunge probabil cel mai instabil om politic roman.

In momentul asta, mi se pare ca stam tare prost politic. Cu tot optimismul meu, cred ca ne asteapta o perioada tare trista care o sa tina macar 4 ani.
Tre sa ma hotarasc daca sa intru in politica sau s-o tulesc din tara :). Da am eu o senzatie ca trebuie multa munca sa schimbi ceva ... so cred ca nu ne mai vedem mult prin zona ;).

In stilul asta ne ducem in ma-sa cu tot potentialul nostru de romani!

1 comment:

Le MaƮtre said...

se cam duce entuziasmul si orice bruma de romanitate cind vezi care-i mersul treburilor prin Romanica... trist, dar logic :)