Thursday, July 12, 2007

excursia 1 - franta, anglia, belgia, olanda, germania

Uh, grea incercare. O sa fie ceva treaba sa scriu pe scurt despre cele 10 zile de haladuiala prin Europa.
Azi dorm ca am condus vreo 3000 km si inca necesit somn, dar maine incep aventura cu jurnalul.

Pe scurt itinerariul a fost asa:

1-2 iulie -> Franta
3-5 iulie -> Anglia
6 iulie -> Belgia
7 iulie -> Olanda
8 iulie -> Germania
9-11 iulie -> Franta

Pe scurt impresii:
Olanda - tara cu cele mai bune strazi - de departe. Portul european (cel mai mare din lume) e impresionant (Rotterdam).
Germania - excentrici (am nimerit la o petrecere de gay :) ). Destul de murdar in general. Sunt curios sa vad si partea estica a tarii.
Anglia - oameni distanti si speriati de bombe. Londra mi s-a parut un oras rece, neimpresionant. Poate doar partea noua cu zgarie nori a fost ok. Dupa 2 zile m-am plictisit. Mai bine a treia zi stateam tot in Paris.
Belgia - am luat o amenda pt parcare, deci nu mi-a placut.
Franta - Parisul e super. Atmosfera latina ;). M-am simtit ca acasa. Parca eram de-acolo. Oameni foarte draguti (ma asteptam sa nu fie asa tinand cont de cat de nationalisti sunt). O atmosfera vesela, relaxata. Lumea prin parcuri cu sticla de Bordeaux, sau plimbandu-se pe strazi la 2 noaptea. Champs Elysee e plin ochi la ora aia. Foarte foarte foarte multe baruri. Mai multe decat farmaciile la noi.
DisneyLand - dragut, dar orientat pt copii mici (nu mari ca mine :) ). Trebuie sa ajung in Walliboo, cred ca e mai potrivit pt je.

Revin cu detalii :).

6 comments:

Anonymous said...

et, avec la francais comment ca va?

Anonymous said...

ai uitat cel mai mare detaliu, unde a fost berea mai buna ?

stefi said...

Je comprends le français, mais ne peux pas parler encore

Berea engleza nu mi-a placut. In rest nu prea gasesti decat bere belgiana peste tot. Doar in Germania n-am incercat.

Anonymous said...

asta e blasfemie, ai fost in germania si nu ai baut bere ? .. sa inteleg ca acest fapt in incadram la categoria neglijente

Anonymous said...

Lasa ca e acu in mentia la Cristi si sa vezi ce de bere o sa bea :)

stefi said...

am facut ieri o investitie in 31 beri germane. Ca sa zic asa, un carucior plin de sticle de bere.

Deci cred ca sunt iertat :D.

stef.