Saturday, July 14, 2007

1 iulie

ca sa incep cu inceputul, de pe 1 iulie am luat cheia la studioul cel nou. Arata destul de ok. Partea buna, care am descoperit-o mai apoi, e ca pe langa patul care era in camera mai sunt 2 saltele relaxa mari pe care pot sa le folosesc la nevoie ... si nevoie o sa fie slava domnului.
Camera e destul de mare - mai jos niste poze. La bucatarie si baie nu m-am obosit sa le pozez. Nici nu stiu daca incapea camera foto in ele. In baie, daca te asezi confortabil sa-ti descarci cele bune adunate peste noapte numai bine ajungi cu botul in chiuveta. Numai bine, tragi si o dara cu periuta de dinti si cand te-ai ridicat esti gata de plecare.
Iaca si poze: http://picasaweb.google.com/stefanicai/StudionLeuven
Dupa cum ati observat m-am mutat de pe flickr (flickr sucks!!! -> au limitare la 200 poze. Dupa aia platesti. Mandria mea de roman nu ma lasa sa fac asa ceva).

Pe 1 iulie, dupa ce am mai pierdut vremea cu diverse - cum ar fi facutul bagajului, pe la 11 m-am miscat la servici. Cum ziceam aici poti intra in weekend fara probleme. Am mai umblat dupa diverse harti etc, am printat ce mai adunasem si pe la 5 m-am miscat si eu spre Paris.
Cum nu stiam drumul si era destul de tarziu, am luat-o pe autostrada pana la aeroportul Charles de Gaulle. Si am cam luat-o. M-a costat vreo 25 euro numai taxa de autostrada :(. Trist da na.
Dupa ce m-am plimbat ca bezmeticul sa gasesc terminalul 3, am reusit intr-un final, luand prin excludere drumurile pe care am fost (backtracking pt avizati - da, stiu ca nu e chiar optim dar merge mereu si pe asta m-am bazat :D ).

Avionul a avut vreo juma de ora intarziere si prin asta minune am ajuns chiar cu 15 min mai devreme. Huh, n-as fi crezut.

I-am luat pe ai mei si ne-am miscat rapid spre Chalons en Champagne unde-mi stau rudele. Cu o medie de 140-150km/h am ajuns acolo in vreo 2 ore cred. Mama a facut febra tinandu-se de scaun (la propriu :D), tata mai misca, da vag.

Inca 11 Eur taxa de drum.

Concluzia: Autostrada in Franta ustura. GPS a devenit dintr-o data inventia mea preferata. Traiasca armata!

1 comment:

Anonymous said...

ma, dar astia din franta ce fel de bere fac ?? e buna ? sau nu merita bagati in seama ?