Saturday, February 26, 2011

oameni in australia

N-am zis mare lucru despre oamenii de pe-aici, si ar cam fi cazul.
Pe scurt: THE BEST!

Sunt fascinat in general de lumea de pe-aici. De la faptul ca foarte usor intri in discutie cu cineva (practic nu trebuie decat sa spui salut si MEREU vei primi raspuns la salut, dupa care poti incepe sa turui cat vrei :) ... vor fi mereu draguti si mereu vor gasi ceva sa spuna si ei, o glumita ceva sau orice pe tema pe care ai deschis-o ... sau cel putin au fost pana acum).
Toti sunt super calmi, vezi de exemplu cand urca cineva in autobuz sau tramvai, uneori intreaba soferul una alta despre traseul etc si intarzie considerabil plecarea, dar nu a spus nimeni nimic niciodata, cel mult s-au bagat si ei sa ajute cu indicatii, dar atat. Si desi am vazut asta de cateva ori, tramvaiele si autobuzele mai mereu ajung aproape la minut.

Azi am fost sa mai testez niste rachete la alt magazin, pentru ca doar astia au noul Volkl Organix 10 si a stat tipul de acolo 2 ore cu mine sa testez rachetele, dupa ce programul lui s-a terminat. Nu a parut niciun moment suparat sau grabit, desi il astepta prietena acasa si l-a sunat fix cand voiam sa plecam si l-a luat la intrebari :). N-a spus absolut nimic nici cand i-am spus ca nu cumpar pe loc racheta. Nota 10! Si sa le fac publicitate sa le cresc rankingul, asta e site-ul lor :) - www.ittennis.com.au.
Apropos, a luat vreo 10 rachete cu noi sa le testez si am testat vreo 6. Am ajuns la o remiza intre (Volkl Organix 10, Volkl PB 10 si Prince EXO3 Tour 100), din pacate toate destul de scumpe - undeva in jur de 250 dolari. Prince-ul m-a impresionat poate chiar mai mult decat Volkl, maine cred ca o iau la un test drive mai serios.

Revenind la australieni, mergeam azi pe tren (in Melbourne, metrourile sunt la suprafata, nu au subteran) si am observat ca toata lumea vorbea in trenul ala, ori fiecare cu grupul lui, ori intre grupuri, motivati probabil si de cateva beri pe care cu siguranta le-au avut mai devreme, dar tot, merita mentionat :).

Ei, intr-o cultura din asta, cred ca e mult mai usor sa inveti sa spui ce gandesti, sa vorbesti in public si sa-ti dezvolti people skills care sunt esentiale cam in orice job, inclusiv in cele tehnice.

No comments: