Wednesday, February 4, 2009

sugestii practice si la obiect, cineva?

Ma tot uit la baietii astia care fac guverne la noi si legi si definesc bugete etc si ma tot minunez.
Am senzatia ca chiar nu sunt oameni acolo care pot face ceva.

Acum ceva timp il criticam pe Geoana ca de cand il stiu nu face decat sa critice, fara sa faca si el o sugestie la obiect, sa dea o solutie pentru ce zice el acolo ca n-ar fi bun. Nu imi retrag criticile la adresa lui, la fel face si acum.
Totusi, ma uit in jur si observ ca nu prea e nimeni care sa faca altceva la noi.

Ma uit si la Base care mi se parea ca mai vine cu niste solutii. Neh, n-am mai vazut nimic clar demult. De tare demult.

Acu ma intreb eu: oare filtreaza reporterii informatia utila (dar care nu are impact asupra publicului, deci nu se vinde) ori chiar oamenii aia nu spun nimic util?! Eu parca vreau sa dau vina pe presa, ca mi-e frica sa cred cealalta varianta :(

No comments: