Friday, February 20, 2009

no more stiri romanesti

Eu eram un infocat cititor al stirilor romanesti.
Din ce in ce mai mult in ultima vreme realizez ca media romaneasca (posibil si cea straina) scoate in evidenta numai lucruri inutile si stupide. Se pare ca asta se vinde la noi ...
Foarte rar (deci foarte rar), gasesti stiri productive, stiri care sa-ti prezinte lucrurile intr-un mod productiv, orientat pe obtinerea de feedback si rezultate care sa ne ajute sa crestem.

In general media noastra e un fel de manea, fara esenta, dar care, aparent, se vinde.

De acum am sa ma orientez pe documentatie de specialitate (project management in special) si posibil sa deschid un blog special de project management sa fac share la ce mai citesc pe directia respectiva. Cum s-ar zice, blogul meu serios, sa n-aiba doar domn Ber blog serios :).

Hai pa.

4 comments:

Anonymous said...

Daca deschizi un astfel de blog, fa-l pe edublog.ro sa invete si altii..

stefi said...

foarte misto idea cu edublog :). Nu prea-mi plac bannerele alea publicitare. Ar fi fost o idee mai buna sa mearga pe baza de donatii.
Oricum idea e buna, daca il scriu in romana si nu engleza, cred ca am sa-l bag acolo.

stef

Le MaƮtre said...

subscriu! - vizavi la inutilitatea rasfoirii ziarelor din .Ro - in ultima vreme am constientizat cit timp am pierdut fara sa aflu nimic notabil. la momentul actual sint doua subiecte mari si late: Mi'aela Radulescu si imprumutul FMI. in rest... nu stiu.

stefi said...

eu ma minunez cat de goale de esenta si inutile sunt. Dar asta e. Vrem nu vrem, tre sa recunoastrem ca romanul e inca invatat cu comunismul unde nu conta cat de eficient esti ca time e berechet, ne putem permite si o barfa. Asa ca stiri neproductive, gen barfa, sunt deliciul romanului de rand si implicit media trebuie sa se conformeze.