Wednesday, August 1, 2007

1 august

Ia sa mai bag un post mic ca nu moare hp-ul din 10 min.

Ce sa zic, de cand am fost in Germania, Belgia mi se pare asa de plictisitoare ... asa ca am devenit mai muncitor ca ce masa sa faci in kktul asta de tara. Astia nu fac nimic in afara de munca si nici la aia nu cred ca exceleaza.
Mi s-o facut dor de romania, poate pt ca si Germania seamana destul de mult cu RO. Daca am avea drumuri mai bune si lumea ar avea ceva mai multi bani, cred ca n-ar fi chiar nici o diferenta.

Ieri am predat berile Becks comandate de prietenul Deneb, ca in Cehia nu prea erau si unde erau erau scumpe. Asa ca am luat 3 seturi de 6 din germany si am readus zambetul pe buzele unui om necajit si sclipirea in ochi :).

Cu stupoare am descoperit ca nu mai aveam Leffe in frigider cand am ajuns duminica. Nu stiu cum am putut avea asa o scapare. Asa ca dupa work ieri am dat fuga la Cora si am facut aprovizionarea. De-acolo am fost la Deneb, care sta fix langa sediul HP in Bruxelles, si am dat pe gat un Leffe, am mancat putin si valea spre casa ca era de munca.
Acasa inca un Leffe, dupa care pe la 12 m-am pus pe vorbit cu chinezoaica care sta un etaj mai sus (statisticiana zicea ea ... si inca un cuvant da cine dracu a inteles-o). Dupa v-o juma de ora m-am miscat spre camera mea si la culcare ca aveam call dis de dimineata.

Azi am fost la sala (acu o ora). Era nevoie. Am transpirat toata berea germana si un strop din Leffe-ul de aseara. L-am vazut ca-i Leffe ca-i mai tare putin, dar l-am sters cu prosopul si s-a dus.

Azi totusi a inceput iar sa-mi placa in Belgia, dupa dezamagirea pe care am trait-o ieri cand am vazut in office aceeasi oameni care nu stiu decat sa munceasca. Si mai putini pe langa, ca s-au mai dus in concediu.
Dar mi-a trecut putin cand am aflat ca imi schimba masina (ca pe 4 august expira contractul de inchiriere) cu un BMW seria 3. Cu lacrimi in ochi, am acceptat. Vineri trebuie sa le dau Renaultul mult iubit si sa iau cealalta masina. Sper sa nu mi-o ia inapoi cand or vedea ca in 2 luni am facut peste 8000 km ;). Si e clar ca cu BMW-ul o sa fac mai mult ca merge mai repede asta.

In weekend ar fi in plan o vizita prin Paris, iar vineri la o bere cu Paul (irlandezul).

Asa ca tot raul spre bine. Sa ne auzim cu bine maine cand oi avea mai mult timp spre. Poate ori reusi sa continui si de unde am ramas, din canalul englez parca.

Si ca sa tragem o concluzie: Berea germana normala e ok dar asta de aici e mai buna. In schimb aia nefiltrata e chiar buna.
Si alta concluzie: cand ajung in RO, primul obiectiv e sa vad niste munti adevarati cu prietenii de acasa. M-am saturat de campie. Mi s-a acrit. Se baga cineva la o Lepsa 2? Sometime in September?

3 comments:

Anonymous said...

http://www.antena3.ro/Record-de-alcoolemie-inregistrat-la-Iasi-48-la-mie_act_36821_ext.html ceva de referinta pentru bautorii de bere

Anonymous said...

DDDDAAAAA Lepsa rules

stefi said...

scumpa, scumpa romanie :)