Wednesday, October 22, 2008

Uitasem cum e sa zbori

Am fost saptamana trecuta in Ungaria/Budapesta sa fac training unui developer nou.
A fost prima data cand m-am urcat in avion dupa ce am sarit cu parasuta si aproape ca uitasem senzatia saltului. Mai ca daca m-ai fi intrebat as fi zis ca nu stiu sigur daca vreau sa mai fac cursul sa pot sari singur.

Uite ca se pare ca mi-am adus aminte. Aproape tot zborul m-am uitat pe geam si ma imi imaginam cum ar fi sa sar de-acolo :). Mult prea tare!

So, nu mai e nici o scapare ... tre sa fac si asta. Acu, cand s-o intampla ... ramane o dilema pe care am s-o las pe on hold pt urmatorul an cel putin ...

Cat despre Budapesta ... atat cat am vazut ca nu prea am avut timp desi am stat o saptamana acolo ... mi s-a parut mai curat decat Bucurestiul, oamenii putin mai relaxati, dar cumva asemanatori ca stil de viata cu noi. Cred ca poti sa te simti ca 'acasa' in Budapesta, roman fiind. Iar oamenii pe care i-am gasit acolo au fost super ok. Nu pot zice ca am simtit foarte tare ca am fost plecat de-acasa. Poate doar cu exceptia ca acolo n-aveam piscina in casa si la hotel aveau pat ... dar m-am adaptat, sa nu zica lumea ca fac mofturi ... :)
Pt cine nu stie cum faci sa ai piscina in casa, ii recomand eu un instalator bun ;). Iti transforma casa intr-o piscina cat ai zice Mutu.

2 comments:

Monica said...

He he cand te faci instructor, vreau sa ma inveti si pe mine. Pls :)

Anonymous said...

domn stefanica .. asteptam impresii de pe meleaguri australiene.. de curiozitate .. merge dansat pe plafoane ??