Sunday, July 3, 2011

iarna in Australia

din nou, pauza mare la scris ... lucrurile pe-aici sunt cat se pare de normale, m-am acomodat destul de bine, asa ca nu mi se mai pare nica interesant de scris :).
Anyway, daca hitul verii au fost mititeii, hitul iernii se pare ca va fi snowboardingul!! Am fost weekendul trecut la munte la Mt Buller 2 zile, prima zi m-am dat in schi (boring), a doua zi am luat echipament de snowboard pentru prima data. Vreau sa zic ca e belea! Imi place mult mai mult decat schiul, desi a doua zi ma durea fundul de nu mai puteam. Na, riscul meseriei. Asa ca ma gandesc serios sa-mi iau niste echipament mai ieftinel asa, sa am pentru anul asta pana invat bine si trec la profesionisti :), ca altfel inchiriatul e vreo 40 dolari pe zi ... destul de scump daca vrei sa faci asta des. Ah, si pe langa ca e mai fain decat schiatul, mi se pare si mai usor; intr-o zi am reusit sa fac curbe pe ambele parti destul de bine, pe cand la schi mi-a luat mult pana sa ma simt stabil pe ele.

Altfel, am facut un test de pastrama afumata de porc. Am pus-o in mirodenii 3 zile si apoi m-am dus la sefu acasa, ca are afumatoare, si mai c-o bere, mai invarte carnita, s-a umplut o duminica. Spre final nu mai scapam de fiica-sa care se pare ca-i fan vampiri si varcolaci etc si cand i-a spus taica-su ca is din Romania, s-a dezlantuit: mi-a povestit tot ce stia, mi-a adus toate cartile cu vampiri si fantome si varcolaci pe care le-avea, statea langa mine si imi recita tot ce stia ca o poezie, cu mainile pe langa corp :)). Are 12 ani parca.

Alt sef mi-a zis ieri la o bere (cand am sarbatorit ca a fost devansat din functie :) ... nu si-a dorit niciodata sa fie manager, dar a trebuit sa fie o perioada pana i-au gasit inlocuitor, asa ca acu cand a venit ala nou, am facut o bauta dupa program sa sarbatorim) ca are o prietena care vrea sa ma cunoasca ca i-a spus el ca eu is din Transilvania :)). E bun, de-acu m-am hotarat, eu nu sunt din Romania, sunt din Transilvania, ca se pare ca e mai de efect :))

Weekendul asta mi-am luat ramas bun de la mister Edi, Marike si Carsten, familia de m-a primit cand am ajuns aici. Deja mi-e dor de ei. Poate mai bagam totusi o bere impreuna pana pleaca sapt viitoare, ramane de vazut.

Si daca nu stiati, vine craciunul!! Huray! Aici unii sarbatoresc craciunul si in iulie (Christmas in July ii zic ei), ca sa fie iarna, in special cei care is veniti din Europa. Well, eu o sa-l sarbatoresc sambata viitoare cu niste australieni si un englez ... nu stiu exact de ce sarbatoresc australienii, dar na, daca e de baut si de mancat, de ce nu?! Plus ca astia sunt grupul cel mai apropiat de prieteni pe care mi i-am facut pe-aici, cu ei imi petrec majoritatea timpului, asa ca n-are cum sa nu fie fun.

Azi imi fac comanda de niste incaltari de hiking, si in 2 sapt bag prima excursie de mers pe munte. Abia astept. Inca nu ne-am hotarat daca facem camping sau luam cazare; probabil ca luam cazare ca unul din grup are niste bocanci gauriti :), asa ca n-o sa poata merge 2 zile cu aceeasi bocanci fara sa-i puna la uscat putin. Eh, e bun si asa. Oricum o sa fie fun sigur.

Gata o tai la masa. Mai nou am inceput sa ies cu o americanca, destul de ok. Ca veni vorba, o tai la masa, ca gateste ... cica. A avut o tentativa sa imi spuna ca face un cheeseburger minunat, da i-am taiat-o rapid ca sa n-aud de McDonalds si alte de genul :), asa ca azi avem mancare italiana la cina. Sa vedem ce iese.

4 comments:

gd said...

haha, de asta ai disparut :) ti-ai tras gajica

Combinatorule :)

stefi said...

concluzia ar fi, mai bine acceptam cheesburger-ul :)

Ursuletul said...

Ti-am zis eu ca snowboard-ul e mai fain. Nu m-ai crezut.